دبستان و پیش دبستانی غیردولتی دخترانه دانشگاه صنعتی اصفهان
سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی 
قالب وبلاگ
نويسندگان

امروز 92/10/28  همزمان با بارش رحمت الهی و با تشریف فرمایی جناب آقای وزیریان مسئول مجتمع مدارس دانشگاه و جناب آقای اعتصامی و مدیر محترم دبستان پسرانه جناب آقای موسوی زاهد جهت بازدید از طرح جابر دبستان ، شور و شعف خاصی در دبستان ایجاد گردید . از حضور این سروران گرامی که قدم رنجه فرمودند از طرف خودم و همه همکاران قدردانی می نماییم.

 
   
[ ۱۳٩٢/۱٠/٢۸ ] [ ۱٠:۳٥ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]








خداوند ، در آستانه میلاد بهترین بنده و فرستاده ات ، مهر و لطفت را به  فرزندان این مرز و بوم عطا فرما .

 پناه شان ده که در سایه پناه تو ، آن خواهند بود که لیاقت بندگی توست .


پرودگارا ، زندگی با همه زیبایی اش ، در دل خود مکر های شیطانی نهفته دارد .

این فرشتگان معصوم را در امان بدار از هر آن چه شیطانی ست و در لا به لای زیبایی ها نهفته .
آمین
[ ۱۳٩٢/۱٠/٢٧ ] [ ۱٠:٤٢ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

بنابه خواسته شما عزیزان نمایشگاه تاروز جهارشنبه دوم بهمن ماه تاساعت 1 برگزار می باشد.

[ ۱۳٩٢/۱٠/٢٧ ] [ ۱٠:۳٥ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

با سلام خدمت اولیای گرامی

دیروز سه شنبه 92/10/24  استاد گرانقدر جناب دکتر شیرانی از دانشکده فیزیک قدم رنجه فرمودند و آزمایشات مکمل فیزیک در پایه دوم را به بچه ها آموزش دادند. از اینکه ساعاتی مفرح و شاد همراه با آموزش علوم ، برای این عزیزان بوجود آوردند نهایت سپاسگزاری راداریم ضمناً از جناب دکتر سراجی عضو انجمن اولیا و مربیان که پیگیر این مسئله بودند قدردانی و تشکر می نماییم.

 

 
   
[ ۱۳٩٢/۱٠/٢٥ ] [ ۸:۳٢ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

خداقوت

معلم خوب اعتماد به نفس دارد ولی به نفس خود اعتمادندارد.

معلمان باید توجه نمایند که اگر فراگیران شکل یا مطلب ناجوری روی تابلو نوشته اندیادر کلاس رفتارهای ناهنجاری مانند صدای حیوان بروز می دهند.دردرجه ی اول بایددررفتار ونوع برخورد خودبا فراگیران دقت وتامل نمایند.

این نوع رفتارها یک رفتار تلافی جویانه است که فراگیران دربرابررفتارهای غلط وغیر قابل دفاع معلمان ازخودنشان می دهندودر صورتی که رفتار معلم اصلاح گردد قطعا رفتار فراگیر نیز اصلاح می شود.

بنابراین درضمن ورود به کلاس  اگر متوجه این صحنه شدبدون اینکه به روی خود آورددرجایگاه خودمستقر وپس ازارتباط اولیه وخوش وبش بافراگیران ازیکی از آنهابخواهدتابلوراپاک کند.بدون اینکه خودش به تابلو نگاه کند.ودر برابر صدای ناهنجار باخونسردی وراحتی مطرح کند:

1-امروز خبریه؟    2-موردی پیش آمده؟         3-به نظرمیرسدبعضی هاپتانسیل وقابلیت همکاری درگروه تاترمدرسه رادارند!.....

معلمی شغل انبیاست خداوند همه معلمان این مرز وبوم رایاری کند.....

[ ۱۳٩٢/۱٠/٢٥ ] [ ۱٢:۳٩ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

دخترای گل ششمی :تیز هوشی هنگامی که با سخت کوشی آمیخته شود نتایج شگفت انگیزی به بار خواهد آمد.

1-به حداقل ها رضایت ندهید شما باید بهترین باشید وبرای بهترین بودن باید تلاش کنید.

2-یکی از بهترین راه های کمک به بهبود وضعیت تحصیلی معاشرت وهم نشینی با دانش آموزان ممتاز ودرس خوان می باشد.

3-درساعات استراحت زندگی نامه وسخنان مردان وزنان موفق وبزرگ رامطاله کنید.

منتظر بقیه مطالب باشید.....

[ ۱۳٩٢/۱٠/٢٥ ] [ ۱٢:٢٦ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

با سلام

جلسه گردهمایی گرو ههای آموزشی آموزگاران محترم دو دبستان در  بحث مشکلات آموزشی املا در تاریخ 1392/10/18 با حضور سرکار خانم ابراهیمی نژاد  در محل دبستان پسرانه برگزار شد.

   
   
[ ۱۳٩٢/۱٠/٢۱ ] [ ۱٠:۳۸ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]
 

 چگونه در انجام تکالیف مدرسه به کودکمان  کمک کنیم؟

 

تکالیف  کودک در سالهای ابتدایی به تدریج آغاز می شود که شامل پاراگراف نویسی و مقالات کوتاه است وبتدریج که به کلاسهای بالاتر می رود تکالیفش سخت تر می شود. بچه ها نباید از  اولین سالهای درس خواندن از این  تکالیف غافل شوند
وقتی والدین به تکلیف شب بچه ها علاقه و توجه فعالانه ای نشان دهند، بچه ها در مدرسه موفق تر خواهند بود. این به بچه ها نشان می دهد که آنچه انجام می دهند مهم است.
البته کمک به تکلیف شب نباید بدین معنا باشد که بچه چندین و چند ساعت روی میز خود خمیده بماند. والدین می توانند با کمک به مهارت های مطالعه و سازماندهی و توضیح یک مسئله سخت یا تشویق بچه به کمی استراحت، از او حمایت کنند. در این میان، شاید والدین هم چند چیز از کتاب های او یاد بگیرند!

 چند توصیه و راهنمایی برای هدایت بچه ها در انجام تکلیف شب: 

1 - معلم ها را بشناسید و بدانید دنبال چه چیزی هستند.
در جلسات مدرسه، جلسات اولیا و مربیان و … شرکت کنید و با معلمین بچه ملاقات کنید. در مورد روش های تدریس و روش های تکلیف شب دادن و نحوه کمک خودتان به بچه سوال کنید.

  2 - مشوق و ناظر باشید
در مورد تکالیف، امتحانات و تست ها از او سوال کنید. او را تشویق کنید و تکالیف تمام شده او را چک کنید و اگر سوالی داشت به او جواب دهید.


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱٦ ] [ ۳:۱٦ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

ویژگی‌های کودک نامهربان

 
روان‌شناسان معتقدند که نبود مهربانی آسیب‌های شدید و غیر قابل جبرانی به بار می‌آورد. همه ما در زندگی روزمره‌ خود با افراد نامهربان زیادی مواجه شده‌ایم. یک فرد نامهربان چه خصوصیاتی دارد؟

درک نکردن دیگران و ناتوانی در توجه، همدلی و همدردی با دیگران، صمیمی نبودن با دیگران، رفتارهای خشن و بی‌رحمانه با دیگران و گاهی دشمنی با آنها و بدخواهی برای آنها واحساس پشیمانی و ناراحتی نکردن از آزار و صدمه‌ای که دیگران وارد کرده‌اند از ویژگی‌های رفتاری این کودکان است.


این رفتارهای نامهربانانه در کودکی می‌تواند در آینده منجر به بزهکاری، اعتیاد، پرخاشگری، بیماری‌های جسمی و روانی شود.

کودکان خیرخواه و سخاوتمند، کودکانی هستند که تنها به فکر خود و منافعشان نیستند، بلکه به احساسات، نیازها و خواسته‌های دیگر افراد خانواده و دوستانشان نیز اهمیت می‌دهند.

این کودکان آموخته‌اند که با بخشش، نیکوکاری و خوشرفتاری می‌توانند موجب شادی دیگران شوند. کودکان سخاوتمند از این‌که دیگر اطرافیانشان را نیز همچون خودشان، سرحال و بانشاط می‌بینند، لذت می‌برند. آنها برای جمع و روابط اجتماعی ارزش و احترام قائلند و بخشش را یکی از ویژگی‌های برتر شخصیتی می‌دانند.


 
چرا کودک ما نامهربان می‌شود؟

  

 


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱٥ ] [ ٧:٢۳ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]
تلویزیون‌ها، خاموش!!
چند راه ساده‌ برای از بین بردن عادت تلویزیون تماشا کردن در کودکان


کارشناسان چند راه کمکی برای کودکانی که وقت زیادی را در جلوی تلویزیون می‌گذارنند پیشنهاد می‌کنند.
عادت تماشا کردن:
اجازه دادن به کودک برای این که در دام تلویزیون گرفتار شود آسان است، ابتدا به او اجازه می‌دهید که هنگام بازگشت از مدرسه با یک کارتون خستگی خود را در کند. سپس به او اجازه می‌دهید در حالی که شام را آماده می‌کنید به تماشای تلویزیون ادامه دهد. کودکان آمریکایی به ‌طور متوسط 4 ساعت در روز تلویزیون تماشا می‌کنند. در حالی که پزشکان توصیه می‌کنند کودکان حداکثر 2ساعت در روز تلویزیون تماشا کنند. تلویزیون اثر زیادی بر اغلب بچه‌های مدرسه‌ای دارد و تفریح بدون تلاشی را که مشتاق آن هستند برایشان فراهم می‌کند. تا سن مدرسه کودکان می‌توانند به روی آن چه که تماشا می‌کنند کنترل داشته باشند. و به وسیله تلویزیون درباره جهان یاد بگیرند، اما لازم و ضروری است که والدین، هم بر محتوا و هم بر میزان تماشای تلویزیون کودکانشان نظارت داشته باشند.

علت این است:
کودکان در سال‌های اولیه دبستان، توانایی نظم بخشیدن به عادات تماشا کردن خود را ندارند و کودکی که دائماً تلویزیون تماشا می‌کند شانس ورزش کردن، اجتماعی شدن، مطالعه و بازی کردن را از دست می‌دهد.

ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱٥ ] [ ۱۱:۳٥ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

امروزه یکی از عوامل مؤثر در افزایش کارایی فرد در زمینه‌های مختلف ، مسأله سرعت عمل است. سرعت عمل با تأثیری که روی استفاده بهینه از زمان می‌گذارد نقش بسیار مهمی در پیشرفت امور به شمار می‌رود. از این جهت بسیار مفید خواهد بود یاد بگیریم چگونه سرعت خود را در انجام فعالیتهای مختلف افزایش دهیم. بطوری که با سرعت بیشتری فعالیتی با کیفیتی مناسب داشته باشیم.

آیا من واقعا نیاز دارم سرعت انجام تکالیف خود را افزایش دهم؟

سؤال جالبی است و شاید بهتر باشد قبل از اینکه تصمیم بگیریم راههای افزایش سرعت تکالیف خود را یاد بگیریم، بهتر است کلی روی این سؤال فکر کنیم و برای آن پاسخ مناسبی داشته باشیم. برخی افراد بطور کلی افرادی هستند که آهستگی بیشتری در رفتار و اعمال خود دارند، بطوری که خیلی آهسته و آرام و با کندی فعالیتهای خود را انجام می‌دهند. هیچگونه شتاب و عجله‌ای در کار این افراد نیست و معمولا با آرامشی که دارند شناخته می‌شوند.


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱۱ ] [ ٤:٢٩ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

نقش والدین در موفقیت تحصیلی ورفتاری فرزندان

 

خواسته‌های کودکان

هر چند کودکان معمولاً نیازهای خود، به ویژه نیازهای مرتبط با مسائل درسی را کمتر به زبان می‌آورند، امّا مانند هر انسانی خواسته‌ها و نیازهایی دارند که دوست دارند والدین به آنها اهمیت بدهند.
اغلب دانش‌آموزان در هر مقطع تحصیلی که باشند، دوست دارند والدین آنها از وضعیت تحصیلی‌شان آگاه شوند و با اولیاء مدرسه ارتباط مناسبی داشته باشند. این ارتباط به آنها اطمینانی خاص می‌بخشد.
ارتباط منظم و دوستانه والدین با اولیاء مدرسه، اطمینان خاطری دلنشین به دانش‌آموز می‌‌دهد و باعث می‌شود تا او خانه و مدرسه را جدا از هم و در مواردی مقابل هم نبیند.
ارتباط والدین با اولیاء مدرسه باعث شناسایی بهتر نقاط قوّت و ضعف دانش‌آموز شده و بر همین اساس یاری رساندن به او معنای بهتری پیدا می‌کند. حضور والدین در جلسات اولیا و مربیان کودک اطمینان می‌‌دهد که والدین به وضعیت تحصیلی او و در نهایت موفقیت تحصیلی او و یا از همه مهمتر خود او اهمیت می‌دهند و مانند دیگر کودکان برای والدینشان مهم هستند. فرزندان انتظار دارند تا والدین با ارتقاء سطح معلومات و آگاهی‌هایشان، نیازها، مشکلات و انتظارات آنها را پاسخ دهند تا آنها نیز به راحتی بتوانند راه درست را بیابند.

 

شش نکته کلیدی

پروفسور جویس به شش نکته به عنوان نکات مهم در برقراری ارتباط بین والدین و فرزندان و آموزش عملی نظم و انضباط در کار و درس اشاره کرده و می‌گوید: «عوامل بسیاری در برقراری ارتباط مناسب بین فرزندان و والدین، والدین و اولیا مدرسه ،و به طور کلی هماهنگی و ارتباط بین افراد خانه و مدرسه دخیل هستند که دلیل اصلی برقراری این ارتباط مناسب بین افراد خانواده و خانواده و اولیاء مدرسه آموزش و پرورش صحیح کودکان و در نهایت موفقیت تحصیلی آنها است.

 

الف) تربیت فرزند:

والدین و دیگر افراد مرتبط با کودکان چه در منزل و چه در مدرسه باید جهت‌گیری خود را به سمت آموزش و پرورش صحیح کودک متمرکز کنند. بنابراین:


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱۱ ] [ ٤:۱٢ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]
شما ارزشمند هستید. من در شما خدا را حس میکنم 
من همیشه خدا را در خوبیها جستجو میکنم. بجای اینکه فکر کنم او در آسمانهاست و اینطوری هیچوقت نتونم حسش کنم ، او را در مخلوقاتش جستجو میکنم. خدا قدری از خوبی خودشو توی شما گذاشته و من وقتی بتونم این خوبی رو بشناسم و حس کنم در واقع انگار که خدا رو حس کرده باشم. در سایر مخلوقات هم همینطور: وقتی یه دردمندی میاد پیشم و با لبخند میره ، لبخند که میزنه حس میکنم این خداست که داره با لبای او بهم لبخند میزنه. لذا احساس خوبی میکنم و در عین حال بلافاصله این حس منو یاد این میندازه که من فقط وسیله ای بودم برای درک اون فرد و شادکردنش. و در واقع کار اصلی رو خود خدا کرده. راستش من سعی کردم خدا رو اینطوری حس کنم. به تو هم پیشنهاد میکنم که از همین روش جلو بری. وقتی به دیوارها نگاه میکنم و سفیدیشون رو میبینم فکرنمیکنم این سفیدی از خودشونه بلکه فکر میکنم از خداست و لذا در اون سفیدی خدا رو میبینم. وقتی در اتاق بسته میشه بدون اینکه به چارچوب در گیر کنه فکر نمیکنم نجاری که اونو درست کرده این نظم زیبا در کارش رو ذاتا داشته بلکه فکر میکنم خدا بهش ارزونی داشته و لذا با دیدن اون نظم و خیلی نظمهای دیگه خدا رو حس میکنم. اینه که در همه حال حس میکنم خدا هست و این آرامش عجیبی بهم میده. و البته کمکم میکنه که مواظب رفتارم باشم و من همیشه سعی کرده ام که همه چیز را از خدا بدانم. ولذا در هر لحظه به مخلوقات خدا نگاه کرده و او را تحسین وستایش مینمایم. من شما را آدم خوبی ارزیابی میکنم. شما انسان ارزشمندی هستید. اگر میخواهید خدا از شما راضی باشد برای آنچه او آفریده ( یعنی خودتان ) ارزش قایل شوید . خودتان را گرامی بدارید ، به این دلیل که آفریده او هستید و این دلیلی است کافی برای احساس ارزشمندی. همچنانکه وقتی ما بدانیم یک تابلو نقاشی اثر مثلا لئوناردو داوینچی یا ونسان ونگوک یا استاد فرشچیان است برایش ارزش قایلیم ، زیرا آنها آدمهای بزرگی بوده اند و لذا آثارشان را باید بدیده احترام نگریست. ما به شعر حافظ و مولانا و سعدی و سهراب  و ... اهمیت و ارزش میدهیم چون آنها شعرای بزرگی بوده اند. پس به شما میگویم که من برای شما ارزش زیادی قایلم چون آفریده بزرگترین آفریننده هستید و همینطور از شما میخواهم برای خودتان ارزش بسیار قایل شوید و همه این را از خدا بدانید تا دچار غرور نشوید.
(متن از نوشته های یکی از اولیای محترم برگزیده شده است.)
[ ۱۳٩٢/۱٠/۱۱ ] [ ۳:۳٧ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

یا رسول الله! مثل تو دیگر در پهنه زمین تکرار نخواهد شد، اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلب خود احساس مى کنیم.

یا رسول الله! با غروب آفتاب تو، کعبه تا قیامت سیه پوش گشته و زمزم، اشک عزا به رخسار مکه مى ریزد.

یا رسول اللّه! امروز ماتم سرای دل را به نام تو، سیه پوش کرده ایم و نام مبارک تو را با درود و تحیّت بر زبان جاری می سازیم.

رحلت پیامبر اعظم، معراج وصال اوست با حضرت دوست. رحلت جانسوزش را به عاشقان رسالتش تسلیت می گوییم.

 

یا امام حسن مجتبی (ع)

سلام بر تو که با عصمت و طهارت فاطمى، در خاک غریبانه بقیع آرمیده ای و آفتاب و ماهتاب، تنها سنگ مزار توهستند و سایبان خستگى هاى تربتت، تنها، بال کبوترانى است که روز و شب بر آن خاک بوسه مى زنند!

یا علی بن موسی الرضا (ع)

وقتى صداى نقاره غروب‏هاى صحنت قدم‏هایم را میخکوب می‏کند، فریاد رضا رضا را در متن موسیقى محزون می‏شنوم و بغض شکسته‏ ام را تقدیم دیدارت می‏کنم.
رضا جان! دانه کدام انگور جرئت یافت که طعم ذلت مأمون را به کام تو بچشاند تا قبله هشتم را در صبر و لبخند خویش بنا کنى؟

رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) بر شما بزرگواران تسلیت باد.

ملتمس دعاییم.......


 

 
[ ۱۳٩٢/۱٠/٩ ] [ ۱٢:۳۳ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

با سلام حضور اولیا محترم

روز چهارشنبه 92/10/4 پایه پنجم از دانشکده ی معدن  با هدف آموزش عینی مبحث سنگ ها و نمایش عظمت و قدرت الهی در طبیعت بازدید کردند . ضمن تشکر از جناب دکتر فرامرزی که این هماهنگی  را به عمل آوردند.

 این بازدید در بردارنده نمایش کوچکی  از عظمت خدا بود.

أَلَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ مِهاداً وَ الْجِبالَ أَوْتاداً

آیا زمین را محل آرامش (شما) قرار ندادیم؟! و کوه‌ها را میخ‌هایى (براى زمین)؟!

 
 
 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این بازدید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ادامه مطلب
[ ۱۳٩٢/۱٠/٧ ] [ ۸:۱٢ ‎ق.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

پیامبر اکرم ص می فرمایند:به پنج دلیل کودکان رادوست می دارم:

1-گریه میکنند چون گریه کلید بهشت است.

2-قهر می کنند زود آشتی می کنندچون کینه ندارند.

3-چیزی می سازنندخراب می کنندچون به دنیادلبستگی ندارند.

4-باخاک بازی می کنندچون تکبر ندارند.

5-خوراکی که دارندزود می خورندوبرای فردانمی گذارندچون آرزوهای دراز ندارند.

پس معلم باید خیاط باشدتا

درزهای روح ودل کوچک وپاک کودکان را ترمیم کند.....چه قدر خیاطیم.....

[ ۱۳٩٢/۱٠/٥ ] [ ٧:٢۸ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

گزاردن حق دوستی
باید ببینیم که چگونه می توانیم از سرمایه دوستی بهره مند شویم و آن را برای خود حفظ کنیم. در این مورد چند نکته اهمیت بسیاری دارد:
نخست:
 هر کسی شایسته دوستی نیست و نام "دوست" زیبنده هر کسی نیست. با کسی باید دوست شد که ما را رشد دهد و افق های تازه ای فراروی ما بگشاید؛ کسی که با تجربه و خرد و صداقتش مددکار ما باشد، نه آن که چشمش به بند کیفمان باشد و در پریشان حالی، رهایمان کند.

از این رو، اول باید دوستان را آزمود و آن گاه به صداقت و وفاداری و پایداریشان اعتماد کرد؛ بنابراین، در کار دوستی باید دست به گزینش زده و از میان افراد خوب، بهترین ها را برای دوستی برگزید. معیارهای خوبی نیز، بسیار است، اما مهم ترین آنها عبارتند از :
 ایمان، تعهد، وفاداری، صداقت، خرد، دوراندیشی و بخشندگی.
دوم: اگر چه باید در گزینش دوستان و کسب اطمینان، از جهت پایبندی آنها به صفات یاد شده دقت کرد، اما این به معنای کنجکاوی در امور داخلی افراد و شناخت صفات پنهان آنها نیست. در این باره، مانند موارد دیگر، باید با اعتدال رفتار کرده و جانب میانه روی را رها نکرد.

سوم: هدف دوستی، رشد یافتن آدمی است؛ بنابراین یکی از وظایف دوستان، آن است که ضعف های یکدیگر را برای خود، بیان کنند و بکوشند آنها را برطرف کنند. دوست واقعی، کسی نیست که اشتباهات ما را ندیده بگیرد و همواره به ما لبخند بزند، بلکه کسی است که خطای ما را گوشزد کند.

از سوی دیگر، ما نیز باید بیاموزیم که اگر دوستی خطای ما را گوشزد کرد، آن را با روی گشاده بپذیریم و این هدیه صمیمانه را، دوستانه، آویزه گوش خود کنیم. از این رو، در احادیث پیشوایان معصوم، مؤمن، آیینه مؤمن معرفی شده است. آیینه، در نشان دادن آنچه می بیند، تردید ندارد و اگر چیزی را بپوشاند، این کار او خیانت به شمار می رود. اگر آیینه، نقش روی ما را به درستی نشان داد، باید خودشکنی کنیم، نه آیینه شکنی!  

 

[ ۱۳٩٢/۱٠/٥ ] [ ٥:۳۸ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]

انا لله و انا الیه الراجعون

استاد حاج سید کاظم ابن حجازی

 

 

در 

 

آستانه اربعین حسینی

به جوار رحمت الهی پیوست

روحش شاد

ویادش گرامی باد

 

[ ۱۳٩٢/۱٠/۳ ] [ ۱٢:٢٧ ‎ب.ظ ] [ مدیریت دبستان ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

همکاران عزیزواولیای بزرگوارسلام علیکم 1-نظراتی که ناچاراً باید نام همکار عزیزی در آن باشد حتماً به صورت خصوصی ارسال شود ، بدلیل حفظ حرمت همکاران از نمایش عمومی اینگونه نظرات معذور خواهم بود. 2- در صورت صلاحدید و البته با اطمینان خاطر، مشخصات خود خصوصاً ایمیل تان را اعلام تا نتیجه پیگیری مشکل و مسئله مورد طرح شما بزودی و به صورت موردی به شما اعلام گردد. 3- دانش آموزان و اولیا و همکاران محترم مطالب زیبا از جمله خاطرات خوب کلاس و مدرسه ، نکات آموزنده ، شعر و ... را ارسال تا به نام خودتان در وبلاگ منتشر گردد.
امکانات وب